Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik mijn boeking annuleren?

    U kunt uw boeking binnen 24 uur na bevestiging van onze kant kosteloos annuleren door een mail  te sturen naar info@halloterschelling.nl

    Na 24 uur gaan de annuleringsvoorwaarden in werking. U vindt de link naar de voorwaarden in uw bevestiging.  https://www.halloterschelling.nl/annuleringsvoorwaarden

  • Als ik wat wil wijzigen binnen mijn boeking hoe doe ik dat?

    U kunt wijzigingen doorgeven per mail. Vermeld uw Naam – Vakantiehuis en Reserveringsnummer in de mail aan ons.  Ons mailadres is info@halloterschelling.nl

  • Hoe boek ik een vakantiehuis?

    Op de home pagina  ziet u foto’s van diverse huisjes staan. Als u daarop klikt, dan komt u op de pagina van het vakantiehuis zelf. Op deze pagina kunt u de beschikbaarheid bekijken in de gewenste vakantieperiode. U dient daarvoor de juiste datum te selecteren en de periode welke u wenst te boeken. Komt deze niet voor in de zoekbalk, dan is die periode niet beschikbaar.

    Tevens kunt u rechts bovenaan in het menu een vakantiehuis zoeken. Zodra u met de muis op vakantiehuizen gaat staan opent zich een drop down menu met daarin de verschillende mogelijkheden.  Zoekt u bijvoorbeeld een vakantieboerderijtje, dan klikt u op vakantieboerderijtje en de boekbare boerderijtjes verschijnen dan op die pagina voor u.

  • Kan ik ook telefonisch reserveren?

    Ja dat kan. Belt u dan naar ons kantoor op Terschelling. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 14.00 – 17.00 uur op telefoonnummer 06-12910473

  • Hoe snel wordt een aanvraag verwerkt en hoe gaat dat in zijn werk?

    Zodra u een online boeking maakt, komt uw aanvraag bij ons binnen per mail. Tijdens kantoor uren worden deze aanvragen verwerkt. Indien het vakantiehuis van uw keuze beschikbaar is dan zetten wij uw reserveringsaanvraag om naar een definitieve reservering. U ontvangt dan van ons een bevestiging en een factuur per mail, mits de eigenaar van het vakantiehuis de verhuur bij ons heeft ondergebracht ontvangt u die binnen 24-48 uur.

    Indien de eigenaar de boekingen zelf verwerkt, dan ontvangt u van de eigenaar zo spoedig mogelijk een reactie per mail. Rechts bovenaan de pagina van een vakantiehuis op de site van Hallo Terschelling kunt u zien wie er verhuurt en van wie u een reactie mag verwachten op de reserveringsaanvraag.

  • Waar vindt ik de huurvoorwaarden?

    Deze vindt u in uw bevestiging maar ook hier.

  • Vanaf welke leeftijd kan er geboekt worden?

    U kunt boeken als u 23 jaar of ouder bent. Groepen jongeren mogen alleen onder toezicht van een ouder verblijven in onze vakantiehuizen.

  • Zijn huisdieren ook toegestaan?

    Bij ieder vakantiehuis staat vermeld of huisdieren wel of niet worden toegelaten en of dit kosten met zich mee brengt.

  • Hoeveel personen mogen er verblijven in een vakantiehuis?

    U boekt voor een aantal personen. Meer als die personen mogen er niet verblijven. Indien u logees wilt ontvangen dan kan dat door daar melding van te maken aan de verhuurder. Er mogen niet meer gasten verblijven dan dat er bedden aanwezig zijn in een vakantiehuis. Komt u toch met meerdere personen dan dat u in eerste instantie geboekt heeft, dan dient de overeenkomst te worden aangepast in verband met toeristen belasting en evt. linnengoed. Bij ieder vakantiehuis staat hoeveel personen maximaal in  het vakantiehuis mogen verblijven. Baby’s en kleine kinderen tellen in dat geval ook voor 1 persoon.

  • Sleutel, aankomst en vertrektijden , waar vind ik die?

    In de overeenkomst en of de bijlage met informatie over het vakantiehuis kunt u lezen waar u de sleutel kunt vinden of ophalen. Tevens staan daar de aankomst- en vertrektijden vermeld.

  • Kan ik ook ergens een review plaatsen?

    Jazeker, dat kan ook. Een week na thuiskomst ontvangt u van ons een email waarin wij u de mogelijkheid geven om een review te plaatsen.

  • Hoe kan ik mijn vakantiehuis plaatsen op Hallo Terschelling?

    Indien u interesse heeft om uw vakantiehuis te plaatsen op Hallo Terschelling vult u dit aanmeldingsformulier in. Wij sturen u dan de benodigde aanmeldformulieren en verdere info. Heeft u deze informatie voor verhuurders al gelezen op onze website?

    Staat uw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Stuurt u ons dan een email naar info@halloterschelling.nl